Monthly Archives: May 2010

Meagan & Jonathan: engaged

Finally! Meagan and Jonathan’s amazingly awesome engagement session.  I’m stoked that we got to do this session and I’m even more stoked about the results! I’m really looking forward to their wedding coming up as I know that with the help of their wedding planner, Inspired Occasions, the decor and design are gonna kill it! We actually wanted it to rain during the session, but as always, you can’t count on the weather forecast being as accurate as you want it to.  So all we got were grey skies and hot photos.  Fair trade I suppose.


View full post »

Brittany Holy crumb. These are rocking and stunning and just plan awesome. The first one is just… wowJune 4, 2010 – 12:28 pm

Jonathan W Amazing pixs. Cant wait to see the rest of them.
Thanks again Terence.May 31, 2010 – 1:39 pm

Terra Law You rocked this session TLAW. When I saw these photos they instantly said Meagan and Jonathan to me. It’s been a blast working with these two to plan their sexy, edgy wedding, with a twist of glamour and I can’t wait to see the amazing images you capture of their remarkable day this August.May 31, 2010 – 12:54 pm

Steph – Rockin’ the Dress

I’ve gotten around to finishing editing Steph’s amazing RTD session we had a couple of weeks ago.  She had a professional hair and makeup stylist come out as well and did an amazing job stylin’ Steph up for that awesome burlesque look!

Trash the Dress Calgary

Trash the Dress Calgary

View full post »

Janice Tiessen Hi Terence,
Once again you have done an amazingly artistic and dramatic photo session with Stephanie. I cried when I saw her in her gown again and you so captured the “twinkle in her eye and in her spirit” which is so beautiful and which we love so very much. Thankyou for giving us these beautiful memories once again. Your work is fabulous. God Speed with you talent Terence.
Jan Tiessen (Steph’s mom)June 3, 2010 – 6:28 pm

julie@jewelimage awww, how adorable is this?! What a cute idea and cute girl! Love the images Terence!May 30, 2010 – 6:57 pm

Joelene Wow! These are beautiful! You two ROCKED it indeed! Great work.May 30, 2010 – 10:55 am

P.H.O.T.O.B.O.O.T.H. – Kendra and Ryan

The long awaited photobooth goofiness from Kendra and Ryan’s wedding at the Conservatory at the Calgary Zoo this past Sunday’s wedding (I said long awaited right?).  Please feel free to copy these images and use as your facebook photo.  If you want the full resolution file go check out all the unedited sillyness here where you can also download the original photo for a small fee:  http://tlaw.smugmug.com/Weddings/Kendra-and-Ryans-Wedding/
 
And now…let the wackiness begin!
 
  
The pink vintage frame was a popular choice
  
Yeah you do…
 
Tonights menu features a hot…
 
Due to lack of demand we’ve also stopped serving the…
  
Can you please confirm that this is the photo that I promised I wouldn’t post? It’s the only reason I’m posting it…I need confirmation. k thanks.
 
Loosen your lips and on the count of 3 BLOOOWWWW….
 
The most epic jump-shot of the night clearly belongs to the bride!
 
This shot makes me LOL
 
Hey check this out! I found this picture of you online…
 
Real Men of Genius
 
It kinda looks like a Timberlake video
 
The bride photobombs the booth!
 
Is that a $20 bill in your pocket or are you just happy to see me?

View full post »

Callandra Fabulous! I love these shots! Nice work Terence…May 26, 2010 – 1:10 pm

Drew YESSSSSSS!!!!!!!!!! Oh man that was such a fun booth!May 26, 2010 – 12:48 pm

Kendra & Ryan: the wedding « Personality Inspired Calgary Wedding Photographer | tlaw photographer […] want to be THAT guy and over stay my welcome (though I’m sure many of the guests of the photobooth wouldn’t have minded had we stayed and kept the booth up and […]June 7, 2010 – 9:13 pm

Kathy

calgary fashion photographer kathyA sneak peek from Kathy’s fashion inspired shoot.

fashion photographer Calgary

View full post »

Meagan & Jonathan: engaged

I’m gonna be rollin’ out the sneak peeks here for the next little while so I hope you can be patient with me.  Here’s a few frames from Meagan and Jonathan’s hyper cool engagement session.  A more detailed blog post will follow!

engagement photographer in Calgary

engagement photographer in Calgary

engagement photographer in Calgary

This last image was kinda by accident.  I was setting up this moment for these two lovers and saw the Virgin Mobile sign over their heads kinda doing the exact same thing I was kinda sorta goin’ for.  So I just went with it… that slogan is kinda funny in so many ways.

View full post »

Rachel Boekel Bus is awesome!May 26, 2010 – 10:02 am

debby fan Yes, I got lots of levels out of the words on that sign too…May 25, 2010 – 8:44 pm

shannon the photo in the bus is amazing!May 25, 2010 – 7:37 pm

Calgary Wedding Photographers